سفارش تبلیغ
صبا ویژن

moshavere tahsili

مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی چیست؟

مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی چیه و چرا باید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کرد؟ کنکوری ها معمولا به علت کمبود وقت و یا مشکلاتی از قبیل سوالات اضطراری و یا افسردگی و .. می توانند از مشاوره تحصیلی استفاده کنند.

صرفه جویی در وقت و انرژی از مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی 

فرض کنید امروز عصر نوبت مشاوره تحصیلی حضوری دارید. در این حالت بسته به فاصله منزل شما تا مرکز مشاوره، باید حداقل نیم یا یک ساعت قبل شروع به آماده شدن کنید و مدت زمانی را هم صرف طی کردن مسیر خانه تا مرکز مشاوره خواهید کرد. علاوه بر این، مدت زمانی رو هم صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. با این حساب، امکان داره دو یا سه ساعت و حتی بیشتر زمان از دست رفته داشته باشید. حال اگه در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود 4 ساعت در هفته.

بنابرین اگه شما در هفته حداقل 4 ساعت از این طریق وقت تلف کنید، در 9 ماه یعنی از اول مهر تا پایان خرداد حدود 150 ساعت زمان از دست خواهید داد. این 150 ساعت وقت تلف شده معادل سه هفته مطالعه روزانه 7 ساعت است. خستگی احتمالی ناشی از رفت و آمد و نیاز به استراحت بیشتر رو هم به این مدت زمان اضافه کنید. در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود.

نظارت پیوسته و دسترسی 24 ساعته به مشاور تحصیلی تلفنی 

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری اینه که شما میتونید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی و استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه و یا هر نوع مشاوره دیگه ای، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. اما در مشاوره حضوری باید یه هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتونید گزارش هفتگی خود رو به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بذارید.

چه بسا بسیاری از سوالاتی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده رو فراموش کنید یا در مدت زمان محدود مشاوره حضوری فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) نسبت به مشاوره حضوری برتری دارد.

علاوه بر این، اگه در ساعت تعیین شده برای مشاوره حضوری مساله ای برای شما پیش بیاید که نتونید سر وقت در مرکز مشاوره حاضر شوید (مانند مهمان سرزده، مریض شدن و …)، وقت مشاوره آن روز را از دست میدید و باید تا جلسه بعدی مشاوره حضوری صبر کنید. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) شما میتونید در صورت به وجود آمدن اینگونه مسائل با یک پیامک یا تماس کوتاه با مشاور خود، ساعت مشاوره تلفنی را به چند ساعت بعد یا حتی شب تغییر دهید.

البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مرتبا در زمان های از پیش توافق شده با دانش اموز خود تماس خواهند گرفت و علاوه بر این، دانش آموز می تواند با هماهنگی قبلی در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود تماس گرفته و یا در صورت تمایل به صورت پیامکی، تلگرامی یا در واتساپ (بسته به انتخاب خود دانش آموز)، مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از وی دریافت نماید.خیلی از افراد حتی درباره پزشکی بدون کنکور و یا افسردگی و مسائل مالی نیز پرسش می کنند. مشاور ما هر شب از دانش آموز گزارش عملکرد روزانه دریافت خواهد کرد. تمامی مشاوران ما رتبه های تک رقمی تا سه رقمی کنکور سراسری هستند. برای اطلاع از سایر خدمات و شرایط مشاوره به این لینک مراجعه فرمایید: “شرایط ثبت نام مشاوره با رتبه های برتر کنکور“

دسترسی آسان به بهترین مشاوران تحصیلی در سراسر ایران

مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی

در بسیاری از شهرهای کوچک، مشاور تحصیلی حضوری مناسبی نمی توان یافت. بنابرین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ساکن این شهرستان ها برای دسترسی به مشاور تحصیلی حضوری نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستند در حالیکه همین افراد می توانند با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری و تلفنی با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند. گروه آموزشی ما آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است.

صرفه جویی در هزینه با مشاوره تحصیلی غیر حضوری

معمولا هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره تلفنی و غیر حضوری بیشتر است که علت آن الزاما کیفیت بالاتر مشاوره حضوری نیست. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه بدن باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.